Till nyhetslistan

Önskekonsert till förmån för Gemensamt Ansvar

Gemensamt Ansvar logo

Strömmad önskekonsert till förmån för Gemensamt Ansvar från Lovisa kyrka 25.4 kl. 18. Länken till konserten finns på Agricola församlingars hemsidor, samt efter konserten i församlingarnas YouTube-kanaler. Du kommer till konserten via Facebook: www.facebook.com/Agricolasvenskaforsamling/live och via Youtube: https://youtu.be/4OsmvG9snns

Du kan på förhand önska vilken musik som spelas på konserten. Önskemålen bör göras inom mars månad. Musikönskemålen spelas av församlingarnas kantorer och musiker från Lovisa.

Berätta gärna kort varför du önskar att just den här musiken spelas. Under konsertens lopp läser vi upp önskemålen, samt vem som önskat dessa, om du så vill. Konsertens intäkter går till Gemensamt Ansvar, som i år riktas till att hjälpa de mest utsatta äldre människorna i Finland och ute i världen. Donera valfri summa genom att betala till konto FI22 1098 3000 1144 91 med referens 305420 eller meddelande ”GA Agricola svenska frs”.

Musikönskemålen kan skickas via SMS till numret 050-5580466, per post till Suvi af Hällström, Brandensteinsgatan 11, 07900 Lovisa eller via Facebook-evenemangets kommentarsfält.

2021-03-04 12:32:00.0