Café Agricola

lö 28.8 kl. 10.00
Café Agricola

Lovisa kyrka

Agricola svenska församling presenterar Café Agricola under Lovisa Historiska Hus den 28-29.8.2021

Agricola svenska församling ordnar ett Café i samband med Lovisa historiska hus 28-29.8, Café Agricola. Till försäljning finns kaffe, läsk, våfflor, bulla, kex och saltiga toaster. Finns även glutenfria våfflor och lågkolhydrat kex . I samband med Café Agricola ordnas ett lotteri, där intäkterna går till Missionen. Understöd gärna missionsarbetet med att köpa en lott för 2€ eller 3 stycken lotter för 5€. Lotteriet stöds av lokala företag i Lovisa. Café Agricola är öppet lördag 28.8 kl 10 - 16 och söndag 29. 8 kl 11 - 16. Välkommen att äta gott i trevligt sällskap utanför kyrkan eller inne i kyrkan. Kyrkan är öppen för allmänheten, varmt välkommen in och titta på den historiska korskyrkan.

• Barn och familj Barn och familj
  • Gudstjänster och samlingar Gudstjänster och samlingar